Pratkvarn

Kyle har börjat prata otroligt mycket , hela tiden med leksaker med oss med sina fötter  med tvn :P ja allt :P haha.
Det är så kul med för när man säger heeej så säger han något ljud som låter som hej :P det är kul :D haha.,
Ja igår fick han nog för mycket katrinplommon för hela han luktar äckligt bajs hela tiden :P hans fisar är det alltså som stinker :P haha.

Just nu ligger han på en filt här på golvet på magen och bankar på golvet :P snurrar runt gör han också så nu tittar hanmot fönstret :P

Igår var vi hemma hos Jessica och mange, deras vardagsrum har blivit jääätte fint :) skit snyggt med en fondvägg som är svart och tre mörkgråa väggar :) När jag följde med jessica till tvättstugan så kom mange in och sa att det var en bilbrand på andra sidan :I haha, polisen och brandmänn kom dit :P
aa men den kvällen var kul. Jag och kyle ska dit idag igen, för jonte jobbar idag. ska jobba sent också....tråkigt menn sant :((

Kyle har inte riktigt kommit upp i krypställning än, men de kommer nog snart för han förösöker verkligen :P men när de inte går som han vill så blir han en suris och bara gnäller istället :P haha.

Nu ska jag äta klart min frukost :P

Kommentarer
Postat av: Lauriie

Joo jag veet men kan inte ba tänka på det...Vill vara emd honom med...!Cussiie


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback