Måndag

Jaa idag är det måndag och ny vecka som sagt :P hehe.

Fick lite sovmorgon idag, skönt som alltid så klart :P Idag har jag inte gjort någonting kyle är inte så sur och grinig som han var för nån dag sen. Nu äör han sitt vanliga jag :P
Vi har kopplat in datorn till tvn så om det blir några stavfel så är det för att an inte ser så himla bra :P haha. Jaja, Kyle ligger i sitt babygym, så säger man "BU" så skrattar han till :P haha alltid lika roligt varje gång :p

Kollade nyss på Ciao bella, den var faktiskt skit braaa ju :D exakt såna filmer som jkag gillar xD haha ska kolla på the game plan senare med, för jonte kommer ju inte hem öfrens klockan 9 :/ han jobbar över idag för domhar så mycket att göra :P så ska snart göra mat till honom och mig :) Nej nu måste jag byta en blöja känner jag:P haha.

Återkommer kanske senare :)


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback