Hoppsan

Fick en länk av tintin på msn så skrev jag in allt och så skickades det till martina xD hahahah. Aja hon får tro vad hon vill^^ här är länken förrensten http://www.secret-loves.com/index.php?test=1193661

Just nu sover kyle, jag kollade precis klart på en film Sleepover xD hahaha. Den är så löjlig så den är bra :P Sen kollade jag på våra bästa år. Och la kyles mat i vattenbad. Sen nu ligger jaghär på golvet och skriver :P Kyle har sovit i snart 1 och en halv timma :) SÅ han vaknar nog snart :P


Jag vill göra om i vårt vardagsrum :P har redan kollat efter lite nya hyllor och lampor på ikea :P jag är så suuugen : Men de får vi ta sen när vi har fått pengar :P hiih.

Hopp ska man göra idag då? ska iaf till nettan och lämna pengar, sen handla och sist plocka upp alla kyles leksaker fastän han inte kan krypa riiiktigt än så blir det en del leksaker på golvet för att han har börjat kasta dom runt sig :P haha sen när han ligger på mage på golvet så kan han ta sig runt :P Snart så kan han nog krypa trro jag :D

Kommentarer
Postat av: J

himmel vilken söt liten kille! :)


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback