Helgen

Fredag;
Så gjorde vi faktiskt ingenting, bara mös framför tvn :)

Lördag;
Tvättade och städade vi heeeela dagen från 3 till halv 10 på kvällen sen bara mös vi framför tvn. Och på dagen så köpte jag iofs en ny mobul :) LG :)

Söndag;
Var hemma hos Laura och mös. Sen koom jag hem och mös med Kyle och Jonte :) Kollade på film på kvällen så kart :P Sen ingenting mer, så det har varit en rätt så lugn helg faktiskt.

Imon ska vi till banken , har inte ens satt in kyles barnbidrag från förra månaden så nu har vi dubbel :P Då ska han faktiskt få en ny overoll eller hur fan de stavas xD

Fick reda på att Malin och Neo kommer hit till Halmstad nästa vecka så kuul det ska bli :D Kyle och Neo får träffas nu ska det vara vakna också och inte sova hela tidensom förra gången :P haha.
Ska hitta på något med laura också förhoppningsvis :) Om hon inte åker till sin älskling. Men de hoppas jag att hon gör  så hon får träffa honom en liten stund :D:D hihi.

Idag gav jag kyle gröt sen vällin g och sen la jagf honom tog bara 15-20 min denna gången för han att somna :D vaknade en gång innan för att han låg helt fel i sängen :P sen annars har han sovit sen dess :) Sen klockan 20.20 :P Så får se när han vaknar på morgonen :P haha. Har hört att dombehöver 11 timmars sömn så förhoppningsvis så vaknar han vid 7 :P Hihi

Ska sova nu :) PUss hej, godnatt.

ÄLSKAR DIG JONTE NU OCH FÖR ALLTID! <3

Kommentarer
Postat av: Anette Stane

Hej (Jonte)
Vad roligt med bebisen, traffade ju dej pa din student och da va ju bebisen fortf i magen. Men sa sot han ar, har kollat bilderna. Sjalv
befinner jag mej just nu i Australien och lever livet.

Ha de sa bra och lycka till med Kyle, kramar fran din barndomsvan Anette

2008-01-21 @ 09:00:34

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback