Ny vecka

Hejsan

Nyss så satte jag kyle i sin barnstol han ville verkligen inte sova i sin egna säng..hur ska man göra? jag vill ju inte att jag ska ligga och skrika tills han hostar..det löser väl sig.

Idag ska jonte lämna in vagnenshjul på lagning :P så förhoppningsvis får vi tillbaka de snart igen :P så vi kan gå ut härifrån , idag är det ju liksom skit fint vääder sol och allt :P Annars har vi inte gjort någonting än så länge ska väl kolla på våra bästa år senare :)

I helgen så kom Anton hit, vi kollade på film, drack lite och så:) det var trevligt.
Annars tog vi det bara lugnt :) 

Åtekommer senare, kyle är gnällig nu!


Kommentarer
Postat av: Sanela

Ja, det är den.. vet du nu vilken serien jag menade eller har du sett den?

Postat av: Marie , Williams Mamma!

söt kille du har :)

2008-02-12 @ 09:47:36
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback