Måndag idag:)

Ny vecka, sol kyle är på bra humör. jaaa det är så bra :) dock inte att jonte ska jobba över men det ska ju alltid vara något :P

Idag har vi bara myst, kyle vaknade dock halv fem i morse och ville inte somna om så vi gick upp kollade på matlagning på 4an xD  hahaha. Aa sen somnade han och vaknade lagom till Jonte skulle upp, vid kvart över 6 :P Så han satt och skrek i i babysitter sen la jag honom i sin egna säng så sov han två timmar så jag också fick sova en liten stund :) blev iaf glad över att det var sol ute när jag vaknade :) det var mys, Så jag blev på så br humör att jag städa överallt utom köket xd haha. Kollade nyss på ikeas hemsida om vad vi ska köpa nästa gång vi åker dit så skickade jonte ett sms när jag var klar.."Joel ska till ikea på tors så då åker vi med" tajmat eller vadå ^^ haha.

Iaf det jag vill ha därifrån är iaf;

2 vita och 1 svart lampa
1 stor lampa
2 plastblommor
En vas
Stoldyna till kyle
Blockljus
Ljusfat
Värmeljushållare
Blommor till köket
Dekeration stenar
Besticksett
Stora glas
Vinglas
Knivsett
Rött duschdraperi

Ska snart kolla på en film hade jag tänkt mig. Sen när jonte kommer hem får vi väl göra omelett :) Sen sova för jag kan tänika mig att han är trött när han kommer :P 

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback