torsdag

Hej!

Sitter här just nu och kollar på reprisen av desperate houswives som går nu vid denna tiden.
Kyle vaknade halv tre inatt och ville ha välling men sen somnade han om som tur var och sov till 7 :) Han har ätit jätte bra idag också, förhoppningsvis så blir det bättre nu igen. Han hade inte diarre idag :D Så förhoppningsvis kan han komma tillbaka till dagis nästa vecka Om jag ska jobba något. Dock öppnar dom inte förens kvart över sju så det blir liite knepigt :S
idag ska jag försöka få tag på en pepparkaksdräckt till kyle som han ska ha på julafton men det är inte säkert att jag hittar någon sån det verkar bara slutsålt överallt enligt malin..hoppas jag hittar någon!
Jag ska iaf jobba imorgon och på söndag..imorgon ska jag göra delegerings testet, det kommer antaligen gå bra :)

Imorgon ska jag handla kyles julklappar om jag hinner annars måste jag ta allt på tisdag och det blir nog lite tajt:S Får prata med jonte..


nej nu ska jag kolla vidare här..


Kommentarer
Postat av: Erika - mamma till miliam

sv: det är olika, vilka bloggar jag läser :) det beror oxå på hur många jag hinner läsa.. så jag läser så många som jag hinner :D



ursäkta för det sena svaret


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback