Torsdag

Heej

Kyle vaknade vid 11 igår kväll och skrek lite, jag och jonte tror att han haront någonstans faktiskt, men på dagen så verkar han inteha ont eller någonting:S Men han fick iaf sova i vår säng i natt. Han vaknade bara 1 gång och ville ha sin napp han hittade inte den :P. Sen på morgonen så vaknade han vid 7 så han sov bra iaf.

Snart ska jag lämna honom på dagis för att sen bege mig till andersbergs äldreboende för att gå på läkemedelutbildning. Sen när den är slut så måste jag spriiiinga till bussen som går 1 min senare ^^ för jag skajobba ikväll på concilia. Men de ska nog gå bra;)

Nästa vecka ska jag handla alla kyles julklappar det ska bli skoooj :D

Nej nu måste vi klä på oss ytterkläderna. Puss hej


Kommentarer
Postat av: Erika - miliams mamma

du har fått en utmärkelse i min blogg :)


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback