Måndag

Godkväll!

En vecka kvar ungefär tills vi flyttar, och vi har nästan packat ner allt! Det känns jätte bra.
Kyle ligger och sover just nu, Jonte och kalle kollar på någon film, jag håller på att ladda ner en film som jag ska kolla på senare. Kyle har varit febrig hela dagen, alltså har han sovit hela dagen också ungefär. Han vaknade 11 idag och ville komma upp när han kom upp så låg han i soffan heeela dagen, vi låg i soffan och kollade på high school musical den var på två timmar, och han låg helt fint i soffan utan att röra sig. Då märker man att han inte mår så bra.

Senare gick jag och kyle med tintin till eurostop och skulle köpa panodil och p-piller, men så kom juag på att jag behövde nya linnen så det blev två nya linnen en sjal och ett halsband. Sist gick vi inom willys och köpte isglass till kyle och lite annat. Han åt iaf upp hela glassen, det är bra.
Fick reda på att malin och chrille ska flytta in till stan med :D så då blir vi nästan grannar, de bor ungefär 5 min ifrån om man går långsamt :) Kul att någon bor nära iaf som man känner.
På nyår ska vi vara hemma hos dom faktiskt, vi ska äta något gott och smälla smällare och raketer :D det kommer bli mysigt. Jag vet redan vad kyle ska ha på sig då. ;) och förhoppningsvis så är han frisk då också.

Annars så har det inte hänt så mycket sen jag skrev sist faktiskt..

Nu ska jag kolla på en film..Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Malin & Neo

Ja vi ska nog ha det mysigt på nyår :D

Postat av: Pauline

Så kul att ni äntligen ska flytta snart! Vet hur mycket vi längtade de där 2månaderna, och på lördag har vi redan bott här i 2mån :) Vi får komma o hälsa på sen när ni fått i ordning.. Gott nytt år!

2008-12-30 @ 11:06:26
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback