Måndag

Godkväll!

Kyle har somnat, Jonte spelar och jag sitter här ska snart ner till tvättstugan.
Denna dagen har gått rätt fort,kan ju ha att göra med att kyle vaknade halv tio idag, gissa om jag blev paff när jag kollad på klockan :O haha.
Han snurrade innan och skrattade jätte mycket sen trilladehan och slog i sin kind på kanten i tvbänken så nu har han ett blåmärke på kinden stackarn..
Imorgon ska jag handla de sista julklapparna..vet dock inte vem som ska med mig in till stan ännujag vill iaf inte dra dit själv detär inte kul..Sen ska vi hem till Jontes mormor och morfar på kvällen och fira lite där eftersom vi inte gör det på julafton. Så hela dagen är uppbokad imorgon.

Nej vet inte vad jag ska skriva mera just nu...aja Puss hej!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback