Måndag

Godkväll!

Kyle somnade lika duktigt som vanligt ikväll *peppar peppar*. Jonte är just nu nere i tvättstugan och hänger upp all blöt tvätt. Sen är allt klart!. Bara 1 maskin kvar men de orkar jag inte tvätta ikväll.
Idag vaknade kyle vid halv 7 tror jag det var, sen somnade han om igen vid 8 och sov till halv tio tror jag att det var.
Sen kom Laura vid halv tolv, så busade hon lite med Kyle, så fick han en försenad födelsedagspresent som han lekte med i ca 10 min, jag fick ett jättefint armband.
Sen tog vi bussen till stan och träffade Martina, Sanela och hennes kusin. Vi gick till Idas och åt lunch. Sen stack Sanela och hennes kusin hem.
Jag, martina och laura gick runt lite och kollade, jag postade ett brev och köpte välling, Martina letade present till sin mamma och Laura köpte glass.
Sen åkte vi hem, så kom Jonte hem.

Ja de är hela vår dag. Mysig. Imon ska jag vara med Martina igen, ska träffa henne istan hon skulle leta kläder tror jag det var.
Och så ska kyle skolas in!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback