Torsdag

Godmorgon!

Ja herregud det är redan torsdag. Och idag fyller min älskling Jonte 21 åår!! GRATTIS ÄLSKLING!!!

Idag vaknade kyle som vanligt vid kvart över 6 :) Så nu ligger han och kollar på barnkanalen och jag sitter här och äter yoggi :) Senare ska vi ta bussen till trönninge, ska grilla hos Martina, det ser ut att bli fiiint väder idag med :D fast aftonbladet sa molnigt ;)

Innan vi åker så ska jag plocka undan här så Jonte bara kan dammsuga och damma av här när han kommer hem.
Ikväll blir det bara att kolla på tv, dirty sexy money :D Och so you think you can dance :)

Kommentarer
Postat av: HannaMaria

Jaa, det är sjukt skönt att träna älskar det ! :D
Ett stort grattis till Jonte också! :)


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback