Torsdag

God morgon alla glada!

Idag vaknade Kyle runt kvart över fem kanske men somnade om till klockan 7 :P Så vi gick upp vid halv åtta. det passade bra , för igår var jag skiit trött. Men idag mår jag bättre och är inte lika trött :D

Kyle har precis fått frukost, gröt med fruktpuré på och en macka. Nu ligger han så sött i sin säng :)

Jag ringde sjukgymnasten innan och fick inte tid förens om 2 veckor :P Just nu lyssnar jag på han som säger "du har plats..." i telefonen :P För jag ringer till försäkringskassan :P jag har plats 11 just nu (Y).

Jaha, idag ska vi nog inte alls göra så mycket :P Jonte sa att han skulle städa iaf ;) hihi. Jag får väl diska och sånt.
Sen ikväll så lovade Jonte att vi skulle kolla på en film!

Nu ska jag äta frukost :D

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback