Tisdag

Godmorgon!

Idag vaknade Kyle vid 6. Han har sovit jätte oroligt inatt :/ Det beror nog på febern. Idag har han 39.1 graders feber..Jag tycker så synd om honom..:( Han har iaf druckit upp sin välling. Just nu ligger han och kollar på barnkanalen :)
Vi ska ut och säga hej då till Laura vid kvart över 10 idag med :) Fast vi åker in lite tidigare och träffar Martina. Så det ska bli skönt med lite frisk luft, både för honom och för mig. Lite svalare ute också.

Han började gråta jätte mycket innan, så trodde jag att Kattsi hade gjort något, men när jag kom till honom så var hon inte ens där, han slutade gråta när jag tog hans hand. Så kollade jag på tv, så var det en skit läskig tecknad film :/ om en fluga som lät skit högt, han gillar inte såna ljud så undra om det var därför han blev ledsen..:/.

Annars idag ska vi väl inte göra så mycket, kolla på desperate housewives ikväll ;D

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback