Tisdag

Godmooorgon!

Ååh nu äääntligen funkar bloggen, vet dock inte hur länge ;) Såg att den funkade i morse med :P

Idag vaknade kyle typ 06.10 men somnade om efter halv sju och sov till 8 , så det var sköönt.!
Han sitter just nu och leker lite.
Jag är förkyld som fasen. helt täppt. Jobbiiigt!
Fick med Jonte till ikea igår ;) så vi köpte en bokhylla, fåtölj, filt, matta och en råtta till kyle. Så nu ska det göras om lite grann i vardagsrummet :) Mysigt.!

Annars har det inte alls hänt så mycket de här dagarna.  Var på teater i söndags, "i afton dans" Hette den. Faktiskt bra!

Och i lördags så var vi hemma hos Jessica och Mange, vi spelade lite guitar hero, kollade film och åt tacos.

Idag ska jag förhoppningsvis in till stan får se om jag orkar.. Måste iaf till BVC idag. Spännande och se hur mycket han väger nu, jag tror inte han har gått upp så mycket eftersom han rör sig heeela tiden, speciellt när han ligger ner:P

Nu kurrade min mage så jag måste äta lite frukost!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback