Söndag

Godmorgon !

Jag är trött...Jonte tog Kyle 1 och en halv timma imorse :) Sen fick jag gå upp och ge honom gröt. Så nu ligger han och "kryper" efter en flaska med vatten i :) hihi.
Idag ska vi tvätta jag ska snart sortera tvätten...tråååkigt. Men iaf sånt som mååste göras. Sen efter det så vet jag inte diska kanske...

Jag längtar verkligen till sommaren då det blir lite varmare både ute och här inne, det är kallt här tycker jag, fastän vi har på alla element på högsta och alla fönster stängda :/ så sen på sommaren kan man ha balkong dörren öppen utan att det blir kallt :D Myysigt!.

Igår gick jag och la mig rätt tidigt ändå för att vara helg :P jag hade ingenting att göra så jag gick och la mig :P Jonte var uppe en stund till och spelade xbox med mange :P haha.

Nej nu ska jag få Kyle att sova lite :)

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback