Onsdag

Good förmiddag :D

Vi gick upp halv sju idag, kyle vaknade 6 :) Han har fortfarande lite feber , han fick en panodil innna så den håller på att gå ner nu iaf. Han har precis ätit lite och somnar strax i sin säng .:)

Idag är det redan onsdag :O Det var nyss onsdag ju. hahaha. Jaja. Jag är skit trött idaag, kyle vaknade typ tusen gånger i natt känns det som. Det är jobbigt ..
Idag skulle vi ha träffat martina och sanela men sanela kunde inte så vi ska träffa dom på fredag istället :)

Annars ska vi nog bara städa och handla idag ;) det behövs.

Postat av: Jonte

Jag var inte Provanställd innan :O Jag var bara uthyrd av adecco :L Pusss älskar dig

Svar;
Jag veeet, men låter faktiskt bättre och det är lättare att säga att du var provanställd än uthyrd ^^ Men förresten du sa att det var de :O provanställning i 6 månader sen skulle dom se om ni fick stanna kvar :O. jaja :P


Kommentarer
Postat av: The Jonter

Jaaaaa. Jag var provanställd på adecco, men nu anställde Aj mig iställer för I'm goooood!!!

2008-04-16 @ 12:23:39

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback