Onsdag

image253Godmorgon allihopa!

Inatt fick vi sova jätte bra. Det brukar vi få :P Men Kyle brukar oftast vakna 1 till 2 gånger för att vilja ha sin napp eller för att han ligger helt fel och kan inte vända tillbaka sig :P Men det gjorde han inte i natt, (Tror jag) haha har inget minne utav det iaf. Kanske var så nerdrogad av min egna förkylning så jag inte minns det.
I så fall minns jag inte heller att Jonte sa Hej då till mig imorse...det gjorde han inte..:(((( Elaaakt! Måste skicka sms till honom sen och fråga varför ! Eller så gjorde han de? hum.. Nej jag tror inte det..

Kyle vaknade 7 idag iaf :) så la jag honom brevid mig, så mös vi lite, sen lekte han lite med sin råtta medans jag gjorde välling till honom sen drack han den och lekte lite till. Sen fick han en torr blöja och nu sitter han i sin babysitter och kollar lite på barnkanalen :) tror inte att han fattar så mycket men det är så fina färger iaf ;)
Jag sitter här och dricker nyponsoppa ^^ jätte gott, iaf iskall :D

Annars idag ska jag och Kyle nog följa med Tintin till jhonni eller hur fan han stavar sitt namn :P (en tatuerare) För han ska kolla på hennes tatuering. Sen lovade hon mig att följa med mig in till stan. Men vi får se om vädet tillåter..för det har spöregnat här hela natten, sen på morgonen så regnade de lite. Och så är det så mörkt :( tråkigt..

Kommentarer
Postat av: Frida - Philips mamma.

Godmorgon! :)


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback