Lördag

Godmorgon allihopa!! :)

Idag vaknade Kyle halv 8 :) fick en chock när jag gick upp för att göra välling :P Han brukar alltid vakna vid 6 ^^ Men det var skönt att sova lika många timmar som alltid, för vi gick och la oss lite sent igår ^^.

Just nu sitter kyle och kollar på barnkanalen, hör just nu hur han gungar i sin babysitter:P Den bankar emot golvet då haha. Jonte sover fortfarande, det är ju hans dag att sova ut :) Och jag sitter bara här och dricker lite saft ^^ Måste piggna till och det hjälper socker mig med. Och det är absolut inte en bra vana...:((

Idag ska vi visst till veinge istället för imon, för mona slutar jobba klockan halv 2 idag och senare imon. Så vi tog det idag istället, där ska vi fika våfflor :D Sen ska vi hämta kristian och Martina, som följer med oss hem.
Och sen vid 5 cirkus kommer Martina, Laura och sanela hit :D Vi ska äta tacogratäng D´;) Asgott.!


Igår var ju Jessica och mange här :) Vi åt hamburgare och pommes, sen spelade dom lite medans vi pratade, sen åkte dom en sväng med bilen, så spelade jag och Jessica :D askul. Men vi blev såå trötta mot slutet ^^


 


Kommentarer
Postat av: cathrin

jag har också en Vincent :)

Postat av: Jessica

hahaha.. skojjar du!! Fan det plångkade heeeela tien nästan ;P men det är kul!! Du är ju klart bäst på det:P puss puss

2008-04-06 @ 17:33:51

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback