HOROSKOP - ONSDAG

image264

VÄDUREN

21/3-20/4

Onsdagen handlar i första hand om arbete. Du gör saker som du tycker om men du skulle vilja få mer beröm.


OXEN

21/4-21/5

En avkopplande onsdag är precis vad du behöver. Sport och utflykter i naturen ger dig massor av energi.


TVILLINGARNA

22/5-21/6

Onsdagen blir inte riktigt som du hoppats. Mest beror detta på andras val. Du ägnar tid åt andras problem.


KRÄFTAN

22/6-22/7

Du längtar efter omväxling och glatt sällskap, men när du träffar dina vänner blir det inte så lyckat.


LEJONET

23/7-23/8

En bra dag för affärer och investeringar. Att du dessutom har tur i kärlek gör ju inte onsdagen sämre.


JUNGFRUN

24/8-23/9

Månen ger dig en sensuell, skön onsdag. Lite lyx kan lyfta livsandarna och ge dig massor av nya idéer.


VÅGEN

24/9-23/10

Stress kommer åt dig just nu, så sänk tempot och unna dig en lat dag. Prioritera bort onödiga saker helt.


SKORPIONEN

24/10-22/11

Du är energisk, sportig, framåt. Onsdagen blir allra bäst om du vågar satsa fullt ut på dina egna idéer.


SKYTTEN

23/11-21/12

Trots att onsdagen egentligen blir ganska trevlig gräver du ner dig i problem och olika ekonimiska beslut.


STENBOCKEN

22/12-20/1

Du trivs bäst när du får stå längst fram. En bra dag för utmaningar, särskilt om du får axla ledarrollen.


VATTUMANNEN

21/1-18/2

Onsdagen blir väldigt social och trevlig. Du träffar människor som du verkligen trivs med. Rolig kväll.


FISKARNA

19/2-20/3

Du är väldigt påhittig just nu och det förvandlar onsdagen från en vanlig vardag till något rätt spännande.


 


Kommentarer
Postat av: Lamin Ceesay

Fin blogg, kolla gärna in min! =) Tja

2008-04-16 @ 12:08:12
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Fiskarna var rätt lovande :)
Missa inte min tävling som jag lägger ut på bloggen lite senare :)

Postat av: Johanna

Mitt stämde bra in idag. Titta gärna in på min blogg

2008-04-16 @ 12:16:52
URL: http://framtidstankar.blogg.se

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback