Hemma

Nu är vi hemma.

Vi fikade på vattenporten, jag åt lasagne och Martina och Laura åt kycklingsallad :) Mysigt var det. Sen gick vi för att kolla på tivolit, laura sa vid gamletull först så vi gick heeela den vägen sen sa hon ja just det vid tullhuset eller va de var och det var på andra sidan :P hahaah. Så vi gick dit, och kollade lite, enligt tinitn så kulle de vara det största tivolit ... hum det var ju bara vanliga axels tivoli :P

Sen gick martina hem till David, medans jag och Laura gick till julys livs eller va fan de heter, och köpte en varsin glass sen tog vi bussen till maxi för Laura skulle köpa hårfärg :) Sen åkte vi hem. Kyle har sovit nästan hela tiden när vi var ute och gick :) Så han har varit duktig idag ;)

Nu ska han få mellanmål!

Kommentarer
Postat av: tintin

. . .
det står " tivoli europas största"
på skyltarna. så skyll inte på mig :L

2008-04-11 @ 17:39:20
Postat av: Marie , Williams Mamma!

jag gillar den , finns mkt mer att välja på . fast nackdelen är att det är så stora bitar i ..

Postat av: Marie , Williams Mamma!

ok , det gör inte william men jag är mer rädd att han ska sätta i halsen .

2008-04-11 @ 23:36:27
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback