´

Ööh ser min blogg konstig ut hos alla med firefox eller är det bara här hemma hos min mamma :O Och i explorern så är min meny längst ner på sidan :O

Är den konstig för er också?

Jaja. Jag är iaf hemma hos mamma nu :D Ska möta jonte vid 5 så ska vi äta glass :P hihi. Sen ska jag på hälsomöte.
Det gick bra hos sjukgymnasten, ska göra en övning två gånger per dag :) Ska dit två gånger i veckan också. Tur att jag inte är 20 än då hade det konstat mycket ;) hahah

Nej nu måste jag kolla upp varför det ser helt konstigt ut här :/

Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv: Ska bli as gott, blev glass för mig idag (:

Postat av: Lexie

jag har firefox, jag ser det bra :)utom när man kommenterar, då hamnar det lite utanför "ramen"

2008-04-22 @ 18:45:51
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: HannaMaria

Har du haft en bra dag? :)
Måste bara säga att din son är gudomligt söt ! ;)

2008-04-22 @ 20:24:53
URL: http://HannaMariia.blogg.se

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback