´

Nu har jag druckit mitt te och Kyle ligger och ålar sig fram till olika ställen i vardagsrummet som han kan undersöka :P Som härom dagen så tog han sig fram till kattsis vattenskål och välte den så började han gråta för han fick vattnet på sig :P haha.

Snart ska jag städa i sovrummet sen plocka lite i vardagsrummet, sen ska kyle få gröt :).

Det är sååå fint väder idag, hoppas det blir som igår :D skit varmt i solen! Vääärsta skit fina vårvädret . Jonte bytte däck och så med. SÅ får hoppas de inte kommer någon snö :O tänk så gör det de... det vill vi verkligen inte- För jag vill ha värme så man slipper packa på både mig själv och Kyle en massa kläder innan man ska ut :P



 


Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon!

Postat av: Jonna

Hoppas du får en bra dag:)

2008-04-21 @ 08:05:25
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: pilla

Härligt namn på lillkillen ..ha en bra dag !

2008-04-22 @ 12:32:59
URL: http://pillanlandell.blogg.se

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback