´

Hej hopp!
Jessica och mange har åkt hem, och Kyle har äääntligen somnat. Han har varit vaken sen 2 tror jag att det var. Det kanske inte låter så jätte länge ;) Men han var jätte övertrött nu de sista timmarna :P

Vi har precis gjort pizzabottnen :) Som ska jäsa nu i 30 min. Sen ska jag diska innan vi gör pizzan och plocka undan lite så jag inte behöver vakna till ett kaos :P Sen gör vi pizzan och kollar på sanningens ögonblick. De verkar skit bra :P Har velat se de sen de visade de första gången :P haha.

Vi har tvättat, handlat och städat lite här hemma idag med innan Jessica och mange kom. Plus att idag fick vi sova ända till 11 :D hihi. Eller ja, kyle vaknade vid halv sju så gick jonte upp sen gick jag upp och tog honom från 8 till halv tio :P Sen somnade vi i sängen jag och Jonte och Kyle i sin babysitter :P så sov vi till 11 :) det var sköönt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Teest teest!


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback