Torsdag .

Kyle har börjat sparka av sig täcket nu när han har täcke på sig, så nu på kvällarna om han vaknar så komme rhan ju sparka av sig de :/ inte för att han vaknar någongång under hela natten men ändå :P
Jag tror det har börjat med en rytm nu, han somnar alltid vid 22 sen sover han ända till 8 på morgonen :) skit skönt faktiskt, men dum som man är så går man och lägger sig sent :/ aja :P hahaha.

Idag har vi varit i vår lägenhet och fixat sovrummet, för att vi ska måla om sen när vi flyttar tillbaka till den :) Så slipper man göra allt på engång :)

Imon ska vi till bvc och väga Kyle, ska bli spännande :)
Kollade också hur mycket kläder vi hade hemma i storlek 62 trodde inte alls att vi hade mycket, så blev det över en hel papperspåse :O haha. så nu har han kläder så det räcker i storlek 62 med :) han har börjat använda storlek 62 nu liksom :) stor kille :) eller lite av 56 passar fortfarande också, men inga byxor alla åker upp till knävecken typ :P
Är lite dålig på bilder just nu , för jag är fortfarande hemma hos min mamma :P

Nu vill jag veta lite vem det är som läser :P jag ser ju bara ett nummer :P så:

* Vem är du?
* Känner jag dig?
* Hur hittade du hit?

Vore jätte snällt om ni svarade :)

Hej så länge !

Kommentarer
Postat av: kim

Hej! Jag håller mig underrättad här =) (kiimmie på lunar)

2007-09-21 @ 11:42:41
Postat av: Beatrice

Jag är DenLyckosamma på Lunar,och vi har chattat lite medans vi väntade småttingarna på slutet!´Och jag hittade hit via länken i din lunarblogg :-D

2007-09-21 @ 15:44:53
Postat av: sandra

hittade dig bara här och tyckte du var intressant..så jag har forts.läsa..mvh sandra

2007-09-22 @ 07:49:35
Postat av: Anonym

Hej :), hittade din blogg via din lunar och tycker det är kul att läsa din blogg :) emmape på lunar

2007-09-24 @ 09:52:26
Postat av: Jessica

Jessica är jag :p
jepp vi känner varandra!! Tur nog!!
Jag såg på din lunar att man inte skulle läsa där!! :P puss gumman!!

2007-09-25 @ 23:18:29
Postat av: Ann

Bara din mamma som kollar läget;) Puss gumman

2007-09-30 @ 22:25:30

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback