Torsdag .

Hopp snart är redan denna veckan slut :O:O herregud känns som det var i går det var måndag och jag och Jonte satt och kollade på Prison break och Dexter :P Men imon är det freedag :d då ska vi fixa det sista med dopet :) så allt är klart tills lördag så vi kan duka och så :) Sen på kvällen ska vi nog vara med Mange och Sandra :) Ska äta något gott, tydligen ska JOnte och mange göra maten :O:O (A).

Idag ska jag nog till eurostop och kolla efter kläder till mig faktiskt :O fsatän jag inte har gått ner allt ännu så måste jag ju ha kläder ändå ^^ haha. Jag har inte ens vågat ställa mig på en våg sen BB :P :I  20 kg att gå ner sen BB iaf, vet inte hur mycket jag redan har gått ner, måste kolla det :P jaja nooog om deeet ^^

Igår så var vi på BVC och pratade lite, Kyle träffade barn i sin egen ålder :) han visste nog inte hur han skulle reagera :P haha. Han bara satt och stirrade på den lilla killen jämte oss ^^ Träffade två stycken från föräldrautbildningen där också :) Nästa gång vi ska träffas blir den 24 november :) då ska vi prata om Puréer :P

I alla fall när vi hade varit där och gått till banken så va den stängd :( glömde att dom stänger 3 på onsdagr. jaja så det var bara att vända sen så blev kyle hungrig så klart så fick värma lite mjölk i en falafel butik ;O sen satte vi oss vid kyrkan :P Sen träffade vi Jonte så gick vi in ochpratade med prästen :) Han var glad över att tintin ville läsa egen dikt :) hhi. Sen bar de hem till mona och åt mat :)

image43
                                                                   Kyrkan :)

image44
                                                                       Har precis fått mat :)

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback