Dop .

Herregud jag har ju inte skrivit här på skiiit länge :O:O Hum jag måste bättra mig på det :O Men är bara inne på bilddagboken just nu för tillfället :) aja.

På söndag så har vi dop för lilla kyle :) problem med lokal fortfarande bara :O börja känna mig lite nervös nu tänkt så får vi ingen lokal :O aja då får vi ju bara ha det här hemma :P inget mer med det ^^ annars så OM det skulle vara så så skulle vi få ha det hemma hos Mona också harhon sagt :)hihi.

Nu kan faktiskt kyle lufta huvudet riktigt bra :D han kan dra sig själv uppåt om man håller lite löst i armarna, han kan också sparka så han vänder sig :P haha.

Annars har det faktiskt inte alls hänt så mycket :P Var iofs och vägde honom förra veckan då vägde han 6240 gram :) och var 61 cm :P så stoor han börjar bli :D:D

Nej nu ska jag ta och städa lite granna :D Puss hej!
                   image42

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback