Uppdatering

Nu sitter man här igen :P hihi. Har nyss bytt tröja för kyle kräkte lite på mig när han rapade sen bytte jag blöja så kissade han på mig :P liten elaking^^ men nu ligger han i sin säng och pratar med sin mobil, han är nog lite trött tror jag :p lite röd om ögonen är han :P

Idag ska man bara städa och ta det lugnt, jag saknar jonte så in i bomben, han slutar iofs om 2 timmar, men ändå. :((
Jag funderar på om jag ska gå hem till mamma en liten stund, för jag har ändå ingenting att göra ^^ hihi men vet inte om någon är hemma :P hihi. får kolla tintins schema när hon slutar :P

Våra bästa år är fan en skit serie egentligen men den är så braaaa. hahaha. Den är så overklig också :P Liksom jag har hört att mördaren är Marlenas tvilling som är död :P huum . jaja :P

Jaahopp, vad ska man nu göra leka lite med kyle? äta? diska? :P måste nog äta föörst :P
Föresten så var laura här häromdagen och hälsade på en snabbis :D det var skoj, Kyle gillar henne :)

Kommentarer
Postat av: Sannii

Nu har jag ändrat det... trodde att det var 2 i som på din bilddagbok.. :))


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback