Torsdag

Idag är det sista dagen för Jonte på sitt jobb på crendo, för han fick en annan erbjudan på Adecco ;) Som har hyrt ut honom till Aj. Eller vad man ska säga ^^ haha. Och det villa han så mycket mer än att städa på crendo ^^ Han har sånt flyt den killen att han får jobb så himla lätt :P hoppas det kommer vara lika lätt för mig ^^ haha.

Idag har vi bara vaknat och myst lite. nu sitter jag här och dricker sån drick yoggi och dricker oboy :P senare ska vi väl städa iordning lite här, blir fan stökigt i vardagsrummet från kyles alla grejer fastän han inte kan gå än ^^ hahahah.

Igår var vi ute hela dagen och jag som inte trodde att det skulle bli en jobbig dag ^^ hahaha. Först åkte vi och handlade den nya vällingen och lite små grejer, sen åkte vi hem till Mona och fikade, Kyle fick prova hoppgungan där :P han skrattade lite grann iaf, men fattade inte riktigt hur man skulle göra :P haha. Sen stack vi hem kollade på Greys anatomy sen gick vi och la oss :P Imon eller senare idag ska vi se om dom har fått in åkpåsen som vi vill köpa till Kyle, den skulle komma in nu i veckan så de borde den tycker man :P hihi.

Vi fick reda på hur mycker Jonte fick i lön igår med :P  han fick 5 tusen mer än vad vi trodde han skulle få, så det känns jävligt skönt :D hihi.

Kommentarer
Postat av: ebba

Du har inte något bra boktips? I sådanafall får du gärna rekomendera den i min blogg! :) Tack!

Postat av: Jessica

ÅÅ fan var härligt!! hoppas mange kan ha sådan tur snart oxå!! puss gumman!!

2007-11-22 @ 11:48:56

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback