Lördag

Idag har man vaknat tiiiiidigt :P och då menar jag verkligen tidigt, kanske inte är så himla tidigt för vissa men klockan 5 är bannemig tidigt för mig ^^ halv sex var vi utanför Jessica och mange för att köra till gekås :P när vi kom dig halv sju, så var det skit mycket folk på parkeringen, och gekås hade redan öppnat :O:O herregud :P sen fick vi stå och vänta jätte länge på Jonte och mange, för de åt frukost i bilen -.- haha. Vi fick iaf två mackor när dom kom :L hahaha.

Sen handlade vi lite i lugn och ro :D Allt som allt gick på 2.700 har jag för mig att det var :P Sen åt vi på Burker King :P fast först åkte vi hem till manges mamma och drack kaffe seeen åt vi där för det var stängt när vi var klara första gången i historian för mig ^^ hahah. Sen åkt vi till kvibille för att hämta manges mobil, och innan det till getinge för att dom skulle visa vart dom skulle flytta:D hihi. Så långt ifrån oss :((( Men det går bussar så jag kan hälsa på Jessica ändå :L hihi.

När vi kom hem satte jag mig här lite, sen sov jag i ca sådär 3 timmar :P sen satte jag mig här igen ^^ hahah, nörd jag vet -.-

NU ska jag försöka tvinga Jonte ifrån sitt spel så vi kan kolla lite på tv och mysa :)

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback