Föresten!

Jag kom på en grej ^^ hihi Jag har fått en fläskläpp :(( det är fan inte kul alls, svider och har sig.
Jag kom på att jag kan skriva nu ändå :P haha


Jag expreminterar (?) just nu med min blogg, Laura gav mig en adress om hur man fixar just den här bloggen :D kunde iofs nästan allt :P bara linjerna och klockan jag ville ha hjälp med :D hihi. Så nu har jag det :D Tack tack.

Idag då var vi på Rusta jag och Mona, jag köpte de sista julsakerna förutom julgranen då:P haha. Och alla paket :) har några kvar, annars är jag redan klar första gången :P haha


Nej nu får jag ta och gå och lägga min jag är faktiskt trött :P haha sov bara 2 timmar iförrgår :O hihi. Puss hej!


Jag älskar dig Jonte!!!

Kommentarer
Postat av: melintussen @ bilddagboken ^^,

lust och dela med dig hur man gör klockan? och kanske eget motiv där uppe (där du har dig, kyle och jonte) :)


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback