BLÅSA

Jag har en blåsa under tungan :( det gör faktiskt jätte ont :O jaja, just nu kollar jag på våra bästa år men det är reklam så passar på att skriva här :P
Kyle var övertrött innan så han kunde inte  somna i sin säng, utan jag fick gunga han i babysittern så till sist så somnade han :) hihi.
På torsdag ska jag byta ut en måltid till babysemp 2 istället, för nu blir han ju 4 månader då kan han inte dricka 1an längre, för då blir han inte tillräckligt mätt :P hiih. Sen runt den 1a december någongång så ska vi börja lite smått med smakportioner :) Gillar han det inte, och verkligen inte sväljer det så får vi vänta liten stund till :P hihi.

Ja jessica skickade sms till mig igår och frågade om vi inte kunde ta gekås på lördagen istället :P haha jag tänkte ju exakt samma :P hihi.

Nu börjar Våra bästa år igen. !

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback