. . .

image97Idag har vi varit på BVC och vägt och mätt Kyle :) Han var 6.940 gram tung och 65.5 cm lång :) Tung är han.
Iaf, sen gick vi till nyhem och la in pengar på mitt konto, och åt lite pommes, sen stack vi till netto och köpte lite gott, Sen träffade jag en från föräldragruppen :)
Efter det så tog vi bussen ut till Eurostop, kollade lite där, kyle var lugn heela tiden, fast sen när vi kom ut ifrån willys så blev han lite gnällig för han ville bli buren :P haha han är tuuung, att bära långa sträckor :P

Sen när vi kom hem så somnade han liten stund till och så kom Jonte hem :D så vi mös lite. Sen vaknade kyle och bajsade ;) haha sen fick han smaka broccolipuré och gröt. Han älskade broccolin faktiskt, ville bara ha mer, han sprattlade som fan med benen när man kom med skeden :P Han gjorde ju dock samma min som förra gången i början därför jag har denna bilden :P för mitt batteri har dött så kunde inte ta då :P Gröten gillade han ockå faktikst :d jag tor inte att det kommer bli så svårt att lära honom de olika grönsakerna :P hehe:)

Sen förhoppningsvis så kommer JEssica och mange hit  :D Sen måste jag ner till tvättstugan igeen :P håller på att tvätta just nu, det är kul bara att det är sååå himla långt ner dit :O :((

Nu ska jag ta och göra mat :)

Återkommer nog senare :P

Kommentarer
Postat av: nathalie

tjaa, hur ändrar man textstilen på rubrikerna? asså där på sidan. där du har dina på vänster o ja på höger.. förstår du? :s haha blev lite luddigt förklrarat..


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback