. . .

Nu har jag precis badat :D så himla skönt så det  inte är sant. Tänkte på en grej när jag badade tänk att små barn badar i 37 grader, det är egentligen skit varmt ju :O haha. Jaja men nu badar Jonte lite .:) Kyle har nyss fått mat av sin pappa så han leker i sitt babygym som vanligt jag ska snart borsta mitt hår och sen ska jag leka lite med Kyle innan han somnar :)
Han fick ju den nya ersättningen idag, så gjorde jag 100ml men han åt bara 50-60 sen var han mätt :O vad skillnad, nu med den här ersättningen alltså 1an så kan han äta 150 och lite mer ibland :I det är lite skillnad :P vilken tur för den har 2an är rätt dyr :P haha :D Snaaart så får man börja med smakportioner har redan provat en gång :P då var det rätt kul :D hihi. Så snart kan man börja på heltid eller vad man ska kalla det ^^

Imon ska vi köra till Jontes nya jobb för han ska presentera sig där :D Sen åker vi in till stan och ska köpa den nya åkpåsen och träffa Joel :) Sen hem och ta det lugnt:P Vet inte riktigt om vi ska göra  något mer imon, gå och lägga sig tidigt iaf ^^ haha.

Nu ska jag mysa lite med Kyle, återkommer nog senare :P

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback