Tisdag

Redan tisdag, herregud vad tiden går fort :P haha. Nyss var det fredag och Jessica och mange var här :P


Jaja. Julafton var skoj, kyle var jätte duktig heela julen lät oss till och md att äta :P haha . ja han fick nog mest julklappar :P haha. Han fick öppna ett och det gick bra :P
Sen på kvällen fick han hoppa lite i sin hoppgunga och det gillade han också jätte mycket :P haha ^^

Idag ska vi nog inte göra så mycket eller Jonte ska på kalas och jag ska bara vara hemma med kyle och mysa :D.

Återkommer nog senare :)

Kommentarer
Postat av: Anette

jag brukar inte frysa in bara banan, men om jag har blandat ut den med nåt annat och gjort pure av den så brukar jag göra det. det brukar fortfarande vara gott då :)


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback