Söndag

Nu har vi precis ätit, vi åt flygande jakob :) gott gott :P Sen gjorde jag tre portioner bebismat :)

image196

Ja iaf, så är det smakerna potatis/timjan, potatis/dill och vanlig potatis som jag ska blanda med morotspuré och broccolipuré :)

Nu har han ju vant sig med allt, så nu blir ju smakportionerna större portioner om man säger så :P han äter sig mätt på den maten han får :) :P haha sen går det 2 timmar så vill han ha mer mat :P så han håller sig ändå rätt länge :P det är bra :D Han somnar alltid när han har fått äta fast mat :P och sover "middag" lite längre än en halvtimma :P det är rätt skönt faktiskt .P

Snart ska jag handtvätta alla hans hakklappar (?) eller hur det stavas :P för varande en är hård av mat ^^ haha.


image197
Imon ska jag tvätta :) sen bädda och damsuga och torkagolven och sånt där :P hihi. Plockade undan lite gran här nu och tände ljus blev jätte mysigt :D

Tända alla ljusen i vardagsrummet , tände bland annat adventsljusstaken, första gången jag tänder sen första advent xD så nu är nästan alla 3 ner brunna ^^ eller vad de heter ^^ hahah.

Jaja, annars har jag inte gjort så himla mycket idag, hämta mona för vi skulle köra henne till sitt jobb, sen åkte vi och handlade :) Då lekte kyle med sitt blöjpaket och pratade jätte högt :P så gick de förbi en massa gamlingar dom ba "aaaw så sööt" hihi.
Kollade på "en shrektig god jul" innan eller vad den heter :P den va faktiskt bra :D hihi. Peppakakan hade rostebröd som säng och täcke xD haha. Jaja.

Nu ska jag duscha hade jag tänkt mig :) Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Jessica

hehe.. duktig han är lilla plutten!! hehe.. glodde oxå på Shrek.. visst var pepparkakan sööt... sen såg vi tvåan oxå.. så nu var det gjort bara trean kvar!! hihi..

2007-12-16 @ 21:09:13
Postat av: Jessica

Duktig han är lilla söötnosen!! Såg oxå shreks jul special.. hehe.. pepparkakan är fööör söt!! Såg tvåan oxå.. så nu är det bara trean kvar!!

Puss!!

2007-12-16 @ 21:14:33

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback