Onsdag

Japp idag är det redan onsdag :O haha vart tar tiden vägen :O Jag saknar tiden då kyle var så liten och ostadig inacken att han alltid sov hos mig, men nu när han är stor och stadig i nacken så vill han inte sova i min famn längre :( då vill han bara så eller sitta :P haha. Men han är mitt allt ändå :) sötaste i hela världen är han! Det känns också som igår när jag och Jonte åkte in till förlossningen. Och fick ligga där i dom hemska verkarna :( Heemskt. Men värt det!! Alla som funderar på att föda barn ska absolut göra det :D det bästa som finns i hela världen :) Verkligen :).

Jaja, nu har Kyle precis ätit potatis och broccoli :) han åt som vanligt upp allt och lite ersättning efteråt. Och nu ligger han i sin säng för att sova :) hihi. ska snartkolla på våra bästa år, missde de när de gick vid 10 för somnade :P haha Men nu är jag pigg och ska se de :P Det sämsta programet någonsin men kan ändå nite sluta kolla :P

Idag kommer Jessica och Mange hit har jag för mig, det kommer bli myys :D Jag skaa se en andra chans, filmen som kommer klockan 9 på trean tror jag att det var :P haha

Nej nu ska jag göra lite mat :)

Återkommer senare

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback