Måndag

igen, och ny vecka :P hihi. Tänk er att snart blir Kyle 5 månader!!  :O herregud tänker jag bara :P haha så foort tiden har gått :O

Ja men just nu ligger kyle i sin babysitter och leker med djuren där och pratar med dom det låter "dadada" hela tiden därifrån nu :P haha så sööt :) Han vaknade halv nio idag så jag fick iaf sova :) hihi

Just nu äter jag frukost, rostade mackor, clementin och varm choklad :) mycket gott :D Snart börjar våra bästa år och då ska jag kolla på de :) sen på reprisen av One tree hill för jag missade de igår för jag gjorde mat samtidigt som de gick :P hehe. Jaja .

Annars ska jag bara tvätta och ta det lugnt här hemma .:) Längtar redan tills Jonte kommer hem, saknar honom så in i bomben :(

Jaja återkommer senare ^^ hihi


Kommentarer
Postat av: Anette

jag brukar lägga i vattenbad för att det ska gå snabbare. brukar bara fylla upp varmvatten ifrån kranen och sen byta ut när det har kallnat lite.
i värsta fall om det är bråttom så micrar jag lite. då brukar det bli som en isklump i mitten och varmt runt om. mosar bara ihop allt då så blir det typ rumstempratur.
men att bara ställa fram och tina funkar nog bra det också, bara man är ute i god tid :p


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback