Lördag

Heeeerregud trött jag ääär, har bara sovit 3 timmar inatt :/ ungefär kanske 3 och en halv.
Har varit på gekås heela dagen med :P hahaha kändes som jag drömde eller nåt, gick i sömnen.
Just nu lyssnar jag på brittan ;) haha hon är faktiskt bra, iaf hennes nya låt :P jaja.
Ska väl snart ge kyle lite kvällsmat , sen kolla på tv, Jonte sover i soffan, varit duktig och passat 2 barn och kyle då :P hahaha. Gjort mat till dom och allt. hihi

Aaa, händer annars då? hum ingenting har faktiskt inte ont u huvudet det brukar jag få när jag harvarit uppe förlänge :P men icke det är ju skönt :) Jonte sa att vi ska till ben sen  :P får väl se när det blir ;) INTE för sent bara :P haha. Jaja. har inget vettigt att skriva. Återkommer kanske senare :)


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback