Fredag

Hum varför kan jag inte ladda upp bilder? Någon som vet??

Ajaaa, innan när kyle bajsade så kom det en tjockkorv :I ska det göra det på 5 månaders bebisar :P som det gör på vuxna? iofs så äter han ju lite fast man och lite gröt kan kanske bero på det? Svara snälla om ni har nån aning :P

Aaah, men idag ska Jessica och mange komma hiit :D vi ska färga hår och dricka lite, men som sagt jag ska gå och lägga mig innan 2 :P har jag redan sagt till alla ^^ så jag inte är så himla trött imon när vi ska till gekås :P haha.

Igår var det en stressad dag när Jonte kom hem ^^ direkt när hankom hem så tog vi på kyle ytterkläderna, vilket han hatar , sen åkte vi och handlade lite ingridienser till julgodiset jag ska baka imon, efter det så träffade vi nettan med familj där :P och senare åkte vi hem till mamma och fikade och kollade hur vardagsrummet hade blivit :P Sen åkte vi hem när vi kom hem var klockan kvart i tio så det var bara att sätta på kyle pyjamasen och lägga honom, han somnade på direkten :P haha

Just nu har jag precis ätit frukost, banan, yoggi och varm choklad :) Snart får jag väl sätta igång och städa här som jag gör varje fredag ^^ haha. Men iaf, Sen måste jag in till stan och sätta in pengar på banken :) jonte fick föresten sin lönelapp igår, han får mycket mer än vad vi trodde att han skulle få pga att han var sjukskriven en vecka då han hade fått hjärnskakning :P Men han fick 2 tusen mer än vad han tjänade innan ^^ haha.

Nu måste jag sätta igång :P

Återkommer senare med bild och så, om de funkar då :O

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback