Fredag :D

Yes idag är det äntligen fredag :P haha Jonte har varit hemma hela veckan nästan och ändå längtar jag tills denna dagen xD Men jag är så trööött nu för tiden :S

Aja, just nu ligger kyle i sin säng och skriker på mobilen  xD haha. Han ska egentligen sooova :P för när tintin kommer ska han vara pigg och glad :P sen måste jag bara vänta tills han vaknar för han är jätte tjurig då så måste jag ta honom ingen annan kan de, förstår inte varför :S

Sen ska jag till eurostop och kolla efter något som jag kan ha på mig på nyår .:) Förhoppningsvis så finns det något kvar :P haha.

Jaja, ikväll kommer jessica och mange hit vi ska kolla på film the fallen hoppas att den är bra :P sen imon kanske vi ska till ikea men är inte säker på att de är öppet vet inte varför måste kolla de där sen :P sen på nyår ska vi hem till anton och äta sen festa.

Gjorde förresten egen mat till kyle i förrgår. Med potatis, palsternacka, morot, lök, pasta och kryddor, det älskade han han åt en hel burk idag :P haha. Sen nästan en hel sån liten yoggi paket mellanmål :P Duktig är han iaf :)

Återkommer nog kanske senare :P

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback