. . .

image195

Kommentarer
Postat av: marika

hej..gu vilken bra sida du har..
men det är en grej jag undra över om du kan hjälpa mig..Jag har hittat en muspekare som jag vill använda i min blogg..var lägger jag in koden någonstans??
tack på för hand..lagt din blogg på mina favvissar..vekligen bra sida...

Postat av: sophia

hej hej :) Jag undrar om du gör headers? Jag vill gärna ha en snygg header i pastellgrön stil och en i babyblå så jag själv kan byta när jag känner för det :) kan dock bara göra i paint själv, resultatet blir inte så fint. . . :S

2008-04-04 @ 14:48:35
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag undrar hur man tar bort det understruckna som är i Arkiv, kategori, inlägg osv. Så som du har gjort på vänster sida.

2008-04-15 @ 10:23:44

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback