. . .

Nu har jag gjort om min sida lite granna :P ska bara hitta en annan bakgrund här där inläggen kommer, eller a kanske få se, vilken färg tycker ni att det ska vara?

Nu har precis Jessica och Mange åkt hem, vi kollade på american pie the beginning faktiskt bra tycker jag :P Mange och Jonte tyckte att de va den sämsta filmen dom har sett :P ^^ haha. Jaja.
Imon ska jonte hjälpa manges mamma att flytta så då kommer jag vara ensam med Kyle, så jag funderar på att hälsa på mamma, och fråga varför Tintin struntade i mig :S.

Annars så har det inte hänt så mycket, skulle lagat flygande jakob idag men jag orkade verkligen inte plus att vi inte har någon bacon, ska handla imon så får handla bacon då :P haha.

Jag har lust att pyssla med min blogg lite till, men jag har sån dååålig fantasi på hur den ska se uuut, jag behöver hjälp haha :P

Nu har jag fått sån där kli i fingrarna så jag känner att jag kan skriva hur mycket som helst :P men det orkar man ju inte läsa :P haha plus att jag måste gå och lägga mig snart så jag orkar med morgondagen :P Jag kan ju som sagt inte sova så länge jag vill som vissa andra kan ^^

Förresten så sa Kyle "dada" idag ^^ haha. Det lät så sööött, Jonte låg mittemot honom och sa "dada" hela tiden så härmade Kyle med munnen fast de kom inget ljud ut men till slut så kom det "dadada" hihi:P Han kan stå jätte länge på benen nu med :D Om man håller honom i armarna så kan han stå själv så himla duktig, sitter man på golvet så kan han sitta själv också om man har min mage då som ryggstöd :P haha.
Men snart så, snart så kan han nog både stå och sitta själv :P
Han skrattar och le hela tiden speciellt mot tjejer, inte lika lätt för en kille att få honom att skratta eller le :P
Han äter jätte duktigt också, han gillar broccolipuré jätte mycket märker man verkligen benen sprattlar som satan närhan är ätit upp den skeden han fick :P haha.
Han somnar jätte bra på kvällarna, man bara ta på honom sin pyjamas och byter blöja och leker lite på skötbordet men inte för mycket för då somnar han inte :P haha. Men sen så lägger man han i sin säng och sätter på mobilen åt honom sen ger man honom nappen  och snutten sen säger man godnatt och släcker lampan (för hans mobil har en lampa , så det blir inte helt mörkt) och går ut så somnar han :) Mycket bra tycker jag.
Sen vaknar han mellan 8-9 , ibland 10 :P
När han ligger på mage så försöker han ta sig framåt det ser man på rumpan den lixom lyfter sig uppåt :P haha men han kan inte än så han blir irriterad ^^
Han är helt enkelt bäst!! :D

Nu måste jag sova, ska se om jag kan hitta på något på bloggen med ^^ hihi. Godnatt

Älskar dig Jonte mest av allt!! Kyle också men det fattar alla nog ;)

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback