Bajs .

Nu har jag precis bytt en riktig bajsblöja på Kyle, han har inte bajsat så mycket på jätte länge, nu hade det till och med hamnat lite i byxan :S, Äckligt ^^
Annars ligger han här jämte mig och försöker få min uppmärksamhet :) sötisen :)

Idag ska vi nog handla lite. Skönt att komma ut lite har inte kunnat gå ut på hela dagen för har glömt regnskyddet hemma i den andra lägenheten :/ och orkar inte gå från nyhem till höghusen för den :P så stannar inne tills det slutar regna :P hihi. Smartast så ^^

Annars idag så ska vi nog inte göra så himla mycket få se, halva dagen har bara gått ännu :) hihi ,

Nej nu måste jag ge Kyle sin napp :)

Hej så länge .


image2
Kyle som vill ha min uppmärksamhet ;) eller bara ha sin napp ^^

image3
Här blev han lugn, så jag tror bara att han ville ha sin napp :(


Kommentarer
Postat av: Amila

Oooo vilken söt liten :)

Postat av: Anonym

hahaha...massa bajs!! hihi.. Ne jag hade inte heller pallat det... sööt han är lillprinsen Kyle!!

2007-09-01 @ 13:08:12

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback