Torsdag

Heeeeej bloggen,

Idag vaknade kyle rätt tidigt på morgonen redan halv sju, men jag fick sova liite till till 7 iaf. Men vi kom inte ut till cykeln i tid ändåå, precis innan vi skulle cykla så tog kyle av sig byxor, strumpor och blöja och springer runt och skriker "hanna elin gabriel" hahaha. Sööött men skit jobbigt med tanke på att vi fick stressa som in i! Men jag kom iaf inte försent ;) det gjorde jag inte igår heller när vi vaknade halv 8 haha.

Iaf slutade skolan redan halv tolv idag för vi pratade i grupper sista timman och då blev vi klara tidigare. Vi pratade om Vård och omsorg va vi hade för egenskaper inom det. Jag berättade då om vården vi fick när Kyle fick feberkramp.
Efter skolan cyklade jag nathalie och bekke in till stan och åt lunch på Stantons så jävla gott är det där, han vi beställde ifrån mindes vad jag och nathalie ville ha , "vitlök på två capricciosa". haha.
Efter det så cyklade vi vidare till bibblan men först inom mig skulle bara hämta hälsokontrolls lappen snabbt. Iaf när vi hade kommit till bibblan så satte vi oss där utanför vid nissan och hade högläsning. Vi läste ett kapitel som vi skulle läsa tills imon "Gerontologi".

Sen var det dax för hälsokontrollen ja de gick på 5 min , kom in hon stämplade och skrev på , betalade sen klart. 550 kr för det ;).

Seen har det inte hänt så mycket sedan dess ;) haha. Nu lyssnar jag lite på roxette! Nostalgi som fasen.

Ja godnatt.

Kommentarer
Postat av: nathalie

ja de suger rätt hårt att slänga iväg pengar på de där sättet. TÄNK SÅ MYCKET BÄTTRE MAN KUNDE KÖPT FÖR DE! :(



men roxette är iallafall bra :D

Postat av: Malin

Ja alla har väll rätt att göra som dom vill? Jag hade aldrig kunnat lämna bort Neo så mycket som ni har lämna bort Kyle :-P. Sen kan ju Neo kominusera så bra med oss så jag skulle aldrig kunna göra något mot hans vilja :-).

2009-09-12 @ 11:49:50
URL: http://neo070902.blogg.se/

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback