Tisdag

HEEEEEJ

Ja haha kyle sov hos oss inatt, han tog heeela platsen "aaaakta mamma, mamma akta" sa han hela tiden. Så jag låg på 3cm typ ;) hehe. Iaf idag i skolan var jag så jääävla trött höll på att somna typ hihi. Men de gick. Sen åt jag lunch med mamma på sjukhuset i matsalen där, det var faktiskt god mat!. Sen hem och så körde jag och jonte och hämtade kyle på dagis, det var en fröken där som trodde att pontus och jonte var mina bröder :O Ja pontus följde också med och hämtade kyle för vi skulle handla efteråt.
Åkte som sagt och handlade sen direkt hem. Jag stack direkt till gymmet för att träffa Michelle och Nathalie. Men de var inte klara än (de pratade med en tränare). Så jag uppvärmde lite och började lite smått så länge. Men träning har vi fått idag iaf. Jag har ökat i magmusklerna. Stolt hehe.

Imon så har vi "Prov" i medicinsk grundkurs. Eller ja vi ska bara se hur mycket vi kan rättare sagt. Så det gäller att plugga lite grann på de. Så de ska jag strax göra, ska bara läsa kapitlet och svara på frågorna en gång till sen får de räcka ;). EFTER det så ska jag kolla på one tree hill och gossi girl, sen sooova!.

Imon är det först skola-träffa martina i stan-hämta kyle-hem och plocka undan lite-jonte kommer hem-hem till nettan, kyle ska klippa sig.
För han ska ta dagisfoto den 25 :)

NEJ nu måste jag plugga lite! PUSS

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback