2009-09-25

Godkväll!

Idag var det skolfoto på kyles dagis, vi kom dit vid nio och trodde vi skulle hinna hem till halv tio så jag kunde träna, men vi fick sitta inne i personalrummet as längre, ända till halv elva. Hopp tänkte jag då, då har michelle och nathalie redan tränat så jag får träna själv hihi. Men de gick ändå, tränade dock inte så länge för var skit hungrig.
Sen när jag kom hem så gjorde vi lite mat, sen vilade kyle och jag plockade undan lite.
Storstädade idag också piskade mattorna osv. Imon blir det gekås handla lite vinterprylar till lilla kyle bland annat. Sen blir det ju så klart lite små plock. Jag har inte planerat vad jag ska göra på kvällen ännu men det återstår att se ;)

Pontus kom hit innan med Elisabeth (hans tjej), vi kollade lite på katter som pratar sen spelade vi guitar hero en snabbis. Efter det så stack vi till hemmakväll som sagt och handlade lite godis. På helgerna fåår man faktiskt äta godis i normal portion eller hur man säger :P.

Nu ska vi kolla på film jag och jonte. "Smokin aces" heter den hoppas att den är bra..

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback