2009-09-29

Hej hej

NU kan jag ta det lugnt har typ stressat hela dagen.
Det började med att Kyle vaknade halv sex, fick inte sova längre än så. Gick upp med honom, han följde efter mig vart jag än gick exakt heeela tiden.
Han bajsade precis innan vi skulle gå så fick byta och stressa där, cyklade till skolan, fick varmchoklad på mina nya byxor.
Hade föreläsning i skolan hela förmiddagen..Hem hämta träningströja, gå till nautilus möta michelle och nathalie där, träna. Sen hem och hjälpa arne med badkaret som vi skulle få. Sen duscha, sen in till stan och träffa Martina och Sanela.

Kom hem vid 5 igen, lekte lite med kyle, vi höll på med lera, han bakade kakor, och hackade med gafflen i leran och tyckte att det blev jätte fint.
Sen på med pyjamasen och sen sängen. Han ville sova på min mage som kudde sötnosen, han tycker väl de är mysigt när den åker upp och ner när man andas.

Nu tänkte jag göra mig lite te och sen kolla på One tree hill och Gossip girl. Kalla mig nörd, men älskar de två serierna. INGET fel med det.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Låter som en stressig dag ja :P det är tråkigt när mna har sånna dagar ibland, man hinnar knappt hem innan man ska sova igen.. men det är bara att gilla läget.. Du har varit aktiv iaf! det gillar vi!! =)


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback