2009-09-24

Hejhej,

Idag vaknade kyle halv sju, vilket är rätt tidigt för honom så det var rätt jobbigt att gå upp så tidigt, men vi behövde inte stressa nåågonting iaf. Kyle fick tag på tandtråden innan imorse och drog ut hela den så det låg tandtråd i hela badrummet. han har blivit skit busig!.

Skola idag som vanligt, har en vikarie idag eller vad man ska kalla henne för vår lärare är på kryssning. Och hon vi har nu bara pratar och pratar hela tiden man blir trött i hvuudet jag håller jämt på att somna hela tiden.
Hämtade kyle på dagis så hade han inte sovit något, så han somnade i cykeln på vägen hem igen så nu sover han en snabbis i soffan.

Ska iväg och träna senare om 1 ½ timma och innan dess så ska jag plocka undan, bädda sängen och slänga sopor.

Nu ska jag börja!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback