2009-09-23

Hej

Hade ju test i skolan idag, det gick väl bra, hehe. Kunde dock inte alla orden som var med på testet men skiit samma. Kunde mer än jag trodde :).
Träffade martina istan en snabbis, vi gick och kollade lite sen åt vi lite. Satt och snackade och så. Pontus kom förbi också och ville att vi skulle hänga med till HM och köpa hårfärg.

När jag kom hem så somnade jag på soffan, jonte satt lite vid sin dator. Kyle kom fram tilljonte och sa "titta pappa" och var stolt. Så kollade jonte ut i vardagsrummet för att se vad kyle menade sååå hade kyle ritat med en whiteboard penna på min data stol, parkett golvet, glasbordet, heeela ena väggen och på tavlan. Jag fick bort allt utan väggen, så nu har vi en anledning till att tapetsera till en fondvägg ;).

Sen åkte de och hem till nettan för kyle skulle klippa sig där, det blev inte så mycket ändring som tur är, hon tog mest i nacken så det blev jämt med luggen som är för kort , så han inte har hockyfrilla alltså.. Nu håller vi på att tvätta, jonte nattar kyle och jag har precis plockan undan hela lägenheten samt diskat.

Nu tänkte jag sitta här lite sen kolla på Greys anatomy :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Fyyy på Kyle! :O lönt att tapetsera när han bara gör sånt hela tiden ? NI får ju vänta tills han lärt sig att man inte får göra så :P


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback